مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع حلواشکری ۵۰گرمی صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مشخصات کیفی حلواشکری 50گرمی صادراتیپخش کلی حلواشکری 50گرمی صادراتیبسته بندی انواع حلواشکری

مراکز و شرکت‌ های توزیع حلواشکری می توانند این محصول را به صورت کاملا بهداشتی و در  بسته بندی های مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند تا بتوانند فروش خود را افزایش داده و رضایت مردم را جلب کنند، حلواشکری ۵۰گرمی صادراتی جزو محصولاتی است که همیشه مورد استقبال خریداران قرار گرفته و میزان فروش عرضه کنندگان را افزایش داده است.

 

 

 

 

بررسی مشخصات کیفی حلواشکری ۵۰گرمی صادراتی

بررسی مشخصات کیفی حلواشکری 50گرمی صادراتی

حلواشکری یکی از مقوی ترین مواد غذایی می باشد که قابل استفاده در وعده صبحانه و میان وعده می باشد و غالباً بسیاری از افراد جامعه با این محصول آشنا هستند و سعی می‌کند آن را در سبد غذایی خود قرار داد و از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند.

حلواشکری از نظر کیفیت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است این محصول سرشار از پروتئین، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین گروه b و اسیدهای چرب غیر اشباع است در واقع در ترکیبات حلوا شکری معمولاً از کنجد ساییده شده همراه با شیره و یا شکر استفاده می‌شود که این امر سبب خوشمزه تر شدن و مغذی تر شدن آن می گردد و برای افرادی که سرد مزاج می باشد مصرف آن توصیه می گردد.

افرادی که تمایل به کاهش وزن هستند می توانند حلواشکری را در وعده غذایی خود بگنجانند مسیر راه حل به شکلی با داشتن کنجد سبب می‌شود که به یک ماده دیگر هست تبدیل شود و اشتهای افراد را کنترل کند و میل به خوردن غذا را برای مدت زمان طولانی به تاخیر بیندازد.

آشنایی با برخی از خواص دیگر هم شکری برای بدن:

  • حلواشکری باعث افزایش یافتن نیروی جنسی و تقویت بدن می گردد.
  • با خوردن حلوا شکری می توانیم کالری زیادی وارد بدن کنیم از این رو مصرف این محصول برای کودکان و افراد مسن بسیار مفید است زیرا می تواند انرژی مورد نیاز بدن آنها را به خوبی تامین کند.
  • حلوا شکری جز مواد غذایی قاعده آور است و برای برطرف کردن انواع و اقسام بیماری های رحم خیلی مفید می باشد.
  • با خوردن حلوا شکری می توانیم کم خونی و کمبود آهن را در بدن جبران کنیم و از این رو مصرف آن برای خانم‌ها و دختران به شدت توصیه می گردد.
  • مصرف همیشگی باعث کم شدن درد های استخوانی در مفاصل می گردد.

پخش کلی حلواشکری ۵۰گرمی صادراتی

 

 

پخش کلی حلواشکری ۵۰ گرمی صادراتی سبب کاهش قیمت آن و مقرون به صرفه تر شدن خرید این محصول بر روی مشتریان می گردد و در نهایت باعث می گردد با هزینه ای کمتر هم بتوانیم جزئیات بیشتری از این محصول را خریداری کرده و از خواص بی‌نظیر آن بهره مند شویم و آن را در مصرف برسانیم.

قابل ذکر است که چنانچه شما جزو افرادی هستید که از این محصول در حد زیادی مصرف می کنید پیشنهاد ما به شما این است که آن را به صورت عمده خریداری نمایید و از فواید آن بهره مند شوید.

شرکت های توزیع و پخش هم میتوانند  انواع حلواشکری  در سایزهای مختلف و  ۵۰ گرمی را از شرکت ما تهیه و نسبت یه پخش آن  اقدام کنند و  همچنین کسب درآمد خوبی از فروش آن داشته باشند.

بسته بندی انواع حلواشکری

بسته بندی حلواشکری در اندازه های متفاوت که حلوا شکری ۵۰ گرمی وحلوا شکری ۱۵۰گرمی و ۲۰۰ گرمی و ۳۰۰گرمی و نیم کیلویی  ویک کیلویی تهیه شده است .تنوع بسته بندی در سایزهای متفاوت با توجه به نیاز مشتری یکی از مواردی هست که در  فروش بهتر این محصول تاثیر به سزایی داشته

 

 

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir