مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولیدکنجد ارده سفید

آنچه در این مقاله میخوانید...

طرز تهیه کنجد ارده سفید خانگیپخش انواع کنجد ارده سفید

شرکت های تولید کننده کنجد ارده سفید در سراسر کشور توانسته اند با استفاده از بهترین نوع کنجد محصولی را تولید کنند که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با پرس و جو از فروشنده های سراسر کشور می توان لیست این شرکت های تولید کننده را به دست آورد و یا این که برای کسب اطلاعات بیشتر به جست و جو در سایت های مربوطه پرداخت.

شرکت تولیدکنجد ارده سفید

طرز تهیه کنجد ارده سفید خانگی

طرز تهیه کنجد ارده سفید خانگی کنجد ارده سفید یکی از پر طرفدار ترین محصولات در بین مردم می باشد، ما در این جا می خواهیم طرز تهیه ی کنجد ارده سفید خانگی را به شما ارائه کنیم، با ما همراه باشید:

  • در ابتدا دانه های کنجد را به مدت ۵ دقیقه در درون ماهیتابه بو داده می کنیم، این عمل باعث می شود که طعم و مزه ی آن ها به حد زیادی خوب شود.
  • بعد از این که آن ها را بو داده کردید اجازه دهید که به مدت ۲ دقیقه کنجد ها سرد شده و سپس آن ها را درون غذاساز بریزید و ۲ دقیقه اجازه دهید که مواد کاملا سفت و خمیری شود.
  • مرحله ی بعد این است که ۲ قاشق روغن را به مواد اضافه کنید و اجازه دهید که با سرعت بالا مواد همزده شده و ارده به دست آید، آن را درون شیشه ریخته و در یخچال به مدت یک ماه نگه دارید

در تولید این محصول خانگی باید به نکات زیادی توجه کرد، به عنوان مثال نباید در ابتدا روغن و کنجد را با هم قاطی کنید، می توانید از روغن استفاده نکنید ولی در این صورت زمان نرم شدن ارده طول می کشد.

پخش انواع کنجد ارده سفید

پخش انواع کنجد ارده سفید کارخانه های تولید کننده انواع کنجد ارده توانسته اند بهترین نوع محصول را زیر نظر متخصصان تولید کنند، این محصولات بعد از تولید از طریق شرکت های پخش کنجد ارده به بازار های سراسر کشور ارسال شده و سپس با همان قیمت و کیفیت در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای خرید این محصولات می توان به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام نمود، در خرید اینترنتی خریدار با استفاده از یک وسیله ی هوشمند به سایت های فروش مربوطه مراجعه کرده و بعد از انتخاب محصول و پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانک آن را درب منزل تحویل می گیرد.

برای این که بتوان این محصولات را با قیمت ارزان خریداری نمود می توان به صورت عمده و مستقیم اقدام کرد، خرید عمده و مستقیم از تولید کننده باعث می شود که بتوان با حذف واسطه ها حجم زیادی از محصول را با قیمت کمتری خریداری نمود و در زمان نیز صرفه جویی به عمل آورد.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir