مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده مستقیم کنجد سفید پاکستانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت مشخصات ظاهری کنجد سفیدتوزیع کنندگان کنجد سفید پاکستانی

فروش مستقیم کنجد سفید پاکستانی توسط فروشنده این با کیفیت بالا و بسته بندی های مناسب و یا به صورت فله ای انجام می شود و قیمت بسبار مناسب آن باعث شده تا مشتریان زیادی به سمت این محصول روی آورند و در نتیجه باعث فروش و سود نسبتا بالایی شده است. این محصول از محبوب ترین و پر فروش ترین مواد غذایی است که با خرید آن می توانید علاوه بر خوشمزگی فراوانی که دارد از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

فروشنده مستقیم کنجد سفید پاکستانی

شناخت مشخصات ظاهری کنجد سفید

شناخت مشخصات ظاهری کنجد سفید کنجد سفید از جمله محصولاتی است که ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری را داراست و مصرف آن برای سلامتی بدن بسیار مفید است و به گونه ای سلامت بدن را تضمین می کند. این محصول فوق العاده بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد و در نان ها، شیرینی ها، کیک و یا حلوا استفاده می شود و بسیار خوش طعم و پرخاصیت می باشد و باعث طولانی شدن عمر می شود.

کنجد ها دارای دو نوع سفید و سیاه می باشد که در اینجا به مشخصات کنجد سفید می پردازیم:

  1. این محصول به رنگ سفید می باشد.
  2. دارای بافت نرمی است.
  3. طعم شیرینی دارد.

توزیع کنجد سفید در سراسر کشور با کیفیتی بالا انجام می شود و قیمت بسیار مناسبی دارد که باعث شده خرید آن برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر باشد و عموم مردم بتوانند آن را خریداری نمایند و از خواص بی نظیر آن که شامل موارد زیر می باشد، بهره مند شوند:

  • مصرف این محصول برای کسانی که به بیماری دیابت دچار هستند بسیار مفید است، باعث کاهش فشار خون بالا می شود و هم چنین برای درمان کم خونی که این روزها در میان افراد شایع است نیز اثر فوق العاده ای دارد.
  • مصرف این محصول برای سلامت قلب و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک شایانی می کند، باعث تقویت و استحکام استخوان ها می شود و هم چنین برای سلامت پوست و مو اثر بسزایی دارد.

توزیع کنندگان کنجد سفید پاکستانی

توزیع کنندگان کنجد سفید پاکستانی توزیع کنندگان کنجد سفید پاکستانی، این محصول پر خاصیت را در سراسر کشور به خصوص در قنادی ها که برای انواع کیک و شیرینی استفاده زیاد می شود، عرضه می کنند و به دلیل استقبال و تقاضای زیادی که دارد از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار است.

فروشنده مستقیم کنجد سفید پاکستانی در دفاتر ما این محصول را به فروش می رساند و علاقه مندان می توانند همه روزه به این دفاتر مراجعه کنند و این محصول را با کیفیتی اعلا و قیمتی باور نکردنی، به صورت عمده و یا جزئی از ما خریداری نمایند و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند. هدف مجموعه ما از ارائه بهترین خدمات، حفظ کیفیت محصول و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir