مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه توزیع کنجد سیاه درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات کیفی کنجد سیاه درجه یکخرید کلی کنجد سیاه درجه یک

کنجد دانه گیاهی و روغنی با خواص بسیار بالاست. کنجد از نظر رنگ در انواع زرد، سفید، قهوه‌ای و سیاه وجود دارد و هر کدام از آن ها کیفیت های متفاوتی دارند.کنجد سیاه در سلامتی نقش به سزایی را ایفا می‌کند، و سیستم ایمنی بدن را افزایش داده و مقاومت بدن را در برابر بیماری بالا می‌برد.فروشگاه توزیع کنجد سیاه درجه یک این محصول را به صورت آنلاین وغیرحضوری در بازار به فروش می‌رساند.فروش این محصول با کیفیت تضمینی در این مرکز امکان پذیر می‌باشد.خرید عمده این محصول از نظر اقتصادی مقرون به‌صرفه می‌باشد.

فروشگاه توزیع کنجد سیاه درجه یک

مشخصات کیفی کنجد سیاه درجه یک

مشخصات کیفی کنجد سیاه درجه یک کنجد در مناطق مختلف ایران کشت می‌شود.شهرهای خوزستان، لار، جیرفت و.. بیشترین کشت سالانه این دانه روغنی را انجام می‌دهند.بهترین کنجد سیاه از نظر ارزش غذایی و میزان مواد معدنی و ویتامین از دانه های دیگر برتر و بالاتر است.

کنجد سیاه به صورت طبیعی و ارگانیک کشت و تهیه می‌شود و همین یکی از مهمترین دلایل پر خاصیت بودن این محصول می‌باشد.مشکی وبراق بودن این محصول یکی از مهمترین مشخصات این محصول می‌باشد.از این محصول برای تزیین انواع مختلف غذا ها دسر و شیرینی استفاده می‌شود.

این محصول دارای دانه های کوچک و ریز می‌باشد و همین امر آن را نسبت به دیگر کنجد ها متمایز کرده است. این محصول خواص بی‌نظیری دارد و مهمترین دلیل مصرف بالای آن وجود مواد معدنی فیبر، آهن، منیزیم، آنتی‌اکسیدان و انواع مختلف ویتامین ها می‌باشد.ویتامین موجود در کنجد کمک زیادی به حفظ سلامتی بدن می‌کند و سبب تقویت استخوان ها می‌شود.

این محصول به داشتن بالاترین کیفیت و مرغوبیت فوق العاده یکی از بهترین نوع محصولات صادراتی محسوب می‌شود.کنجد سیاه به خاطر داشتن کیفیت بالا و مزایای فراوان مورد استفاده مصرف کنندگان بیشماری قرار گرفته.برای خرید کلی کنجد به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر می‌باشد.

خرید کلی کنجد سیاه درجه یک

خرید کلی کنجد سیاه درجه یک امروز خرید کنجد به روش های اینترنتی و آنلاین امکان پذیر می‌باشد و با استقبال بی‌نظیری از خریداران و مشتریان بی‌شماری قرار گرفته است.جهت خرید کلی این محصول می‌توانید بدونه واسطه به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. این محصول را به صورت کلی سفارش دهید و سپس در مدت زمان کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید.این محصول از طریق عرضه کنندگان اصلی و اختصاصی آن در بازار های داخلی و خارجی توزیع و پخش می‌گردد.

انواع مختلف این کنجد ها از طریق همین مرکز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین وغیرحضوری قابل تهیه و خریداری می‌باشد.این محصول به دلیل داشتن کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه بازار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است و قابلیت ارسال به اقصی نقاط کشور را دارد.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir