مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم کنجد بسته بندی شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت ویژگی کنجد بسته بندی شدهخرید ارزان کنجد بسته بندی شده

کنجد یکی از انواع دانه های گیاهی است که علاوه بر مصرف آن درپخت وپز وبه صورت خوراکی به صورت درمانی نیز از آن استفاده می شود به طوری که این دانه و روغن آن کاربرد بسیار در لوازم آرایشی بهداشتی و استفاده از آن در ملزومات پوست ومو دارد. با توجه به مصرف بالای آن، مراکز عرضه درصدد فروش مستقیم کنجد بسته بندی شده به دلیل کیفیت بالا می باشند که همواره مورد تقاضای بازار مصرف بوده است.

فروش مستقیم کنجد بسته بندی شده

شناخت ویژگی کنجد بسته بندی شده

شناخت ویژگی کنجد بسته بندی شده همان طور که می دانید مواد غذایی بسته بندی شده، علاوه بر شکل ظاهری شکیل واستفاده آسان از آن، بهداشتی بودن محصول را نیز نشان می دهد، از این رو یکی از امرهای مهم در کیفیت محصول بسته بندی بودن آن است که کنجد سفید پاکستان نیز از این امر مستثنی نیست که درادامه به چند مورد از خواص کنجد بسته بندی می پردازیم:

  • کنجد به دلیل املاح و ویتامین هایی که دارد بسیار پرخاصیت بوده و همواره مورد تایید کارشناسان تغذیه برای مصرف آن می باشد ، کنجد از قدیم الایام به عنوان تیره کننده مصرف میشده ،از این رو استفاده طولانی مدت از آن به عنوان روشی برای جلوگیری از سفید شدن موها میشود، ودر ازبین رفت رنگدانه مو جلوگیری می کند.
  • کنجد دارای عنصر مس می باشد که یک عاملی برای تولید گلبول قرمز است. کلسیم موجود در کنجد عاملی برای مقابله با پوکی استخوان است.
  • روی ومنیزیم موجود در کنجد خالص به بهبود متابولیسم بدن کمک کرده و ضد درد والتهاب تلقی می شود. استفاده از آن باعث کاهش فشار خون در مبتلایان به فشار خون بالا می شود استفاده از آن به عنوان فیبر بالا یه راه مقابله با یبوست است.
  • فیتو استروژن موجود در کنجد به عنوان هورمون زنانه طبیعی تلقی شده ودر بهبودی برخی از بیماری های زنان کمک می کند. فیبر بالای کنجد یک عاملی برای مبازره با سرطان گوارشی و مشکلات گوارشی از جمله سندروم رود تحریک پذیر است.
  • این دانه همیشه به عنوان ضد استرس تلقی میشد. کنجد باعث استحکام دندان ها میگردد هم چنین به عنوان جرم گیر دندان می تواند از آن استفاده کرد.
  • در خرید ارزان کنجد دقت کنید که پاک کرده وکمترین ناخالصی درآن باشد ، زیرا استفاده از کنجد فله ای وبدون بسته بندی می توان درصد زیادی از ناخالصی در آن باشد.

خرید ارزان کنجد بسته بندی شده

خرید ارزان کنجد بسته بندی شدهکنجد سیاه به دلیل اینکه یک منبع غنی از املاح و مواد معدنی است همواره می توان جایگزین دانه های دیکر برای پخت وپز شود ،به همین دلیل این امتیاز برای کنجد باعث شده مصارف آن بالا رفته و تولید و عرضه آن به صورت ارزان بیشتر شود.

.به دلیل مورد علاقه بودن این دانه پر فایده، این مرکز در تلاش است خریداران با خرید ارزان کنجد بسته بندی شده به صورت عمده و خرده و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، رضایت حداکثری آنها را جلب نمایند، قیمت کنجد نیز بسته به کیفیت آن همیشه در بازار متغیر بوده ولی این مجموعه سعی کرده کنجد صد درصد خالص و مرغوب را با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه نماید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir