مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کرم کنجد صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

طرز تهیه انواع کرم کنجد در منزلمرکز توزیع کرم کنجد صادراتی

امروزه فروش ویژه بهترین کرم کنجد صادراتی درجه یک در تمامی نقاط کشور از سایت فروشگاهی آن به صورت آنلاین به راحتی برای علاقمندان این محصول صورت پذیر می باشد و خریداران می توانند در کسری از زمان به این کرم درجه یک و مرغوب دسترسی مناسبی را داشته باشد و با قیمتی شگفت انگیزی از آن در مصارف خود برخوردار گردند.

فروش ویژه کرم کنجد صادراتی

طرز تهیه انواع کرم کنجد در منزل

طرز تهیه انواع کرم کنجد در منزل کرم کنجد یکی از خوراکی های بسیار لذیذ و خوش طعمی می باشد که بنا بر گفته متخصصین مصرف آن در وعده های صبحانه برای کودکان و بزرگسالان بسیار مفید و لذت بخش می باشد که همواره باعث تقویت سیستم ایمنی بدن آنان و افزایش انرژی در آنان می گردد و موجب می شود که در طول روز مصرف کنندگان در فعالیت روزانه خود بازدهی خوبی را داشته باشند. همچنین علاقمندان به این کرم می توانند آن را به راحتی در منزل تهیه نمایند و برای این اقدام بایستی طبق دستور زیر عمل کنند:

  1. ابتدا باید مواد اولیه لازم را از قبیل: شکر، کنجد، اسانس های طعم دار (وانیل)، مغزهای مقوی و مختلف ( فندق و پسته) ، طعم دهنده های خوشمزه کاکائوئی را تهیه نمود.
  2. سپس بایستی دانه های کنجد را به خوبی در آب خیساند تا فرایند جدا شدن پوست آن به خوبی صورت پذیرد و آن را توسط آسیاب به نحواحسن مخلوط کرد تا خمیر و یا به اصطلاح ارده تهیه گردد.
  3. شکر را به داخل ارده اضافه نمود و به خوبی آن را به هم زده تا با آن مخلوط شود و پس از آن انواع اسانس و طعم دهنده های که ذکر شد را به آن اضافه نموده و سپس آن با یک دیگر ترکیب نمایید.
  4. در انتها می توانید از مغز های مقوی پسته و فندق در داخل آن و یا به صورت تزئین بر روی آن استفاده کنید.

مرکز توزیع کرم کنجد صادراتی

مرکز توزیع کرم کنجد صادراتی خوشبختانه خریداران و علاقمندان بسیاری که کرم کنجد به خود اختصاص داده است باعث شده که علی رقم صادرات کرم کنجد به سایر کشورها همواره فروش و عرضه آن را در کشور چندین برایر نماید و این امر در میزان افزایش رونق بازار این محصولات اثرات مثبتی را به همراه داشته است.

کرم کنجد صادراتی به شیوه های مختلفی در اختیار خریداران و علاقمندان آن در سطح کشور قرار می گیرد که از جمله آن توزیع کرم کنجد به وسیله مرکز معتبر آن می باشد به گونه ای که خریداران می توانند به وسیله مشاورینی که در این مرکز در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشند با اطمینان ارتباط برقرار کنند و سپس سفارش خود را برای آنان ارسال نموده و با قیمتی بسیار ارزان این محصول را تهیه نمایند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir