مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید ارده کنجد شیرین

آنچه در این مقاله میخوانید...

طریقه مصرف ارده کنجد شیرینشرکت پخش ارده کنجد شیرین

جهت خرید عمده ارده کنجد شیرین اعلا از طریق شرکت پخش ارده اقدام کنید، ارده شیرین در واقع نوعی شیره ی محلی به شمار می آید که در فصل زمستان بیشتر از فصل های دیگر مورد استقبال قرار می گیرد زیرا این شیره ی مقوی دارای طبع گرم می باشد.

در تهیه ی ارده کنجد شیرین از کجدهای روغن گیری نشده استفاده می شود و به همین دلیل این ماده غذایی بسیار چرب و مقوی می باشد و همچنین در شیرین کردن آن از شیرین کننده های غیر مصنوعی مانند عسل و سایر شیرین کننده ها استفاده می شود.

مرکز تولید ارده کنجد شیرین

طریقه مصرف ارده کنجد شیرین

طریقه مصرف ارده کنجد شیرین طریقه مصرف ارده کنجد شیرین مانند ارده معمولی می باشد و این ارده کنجد را می توان به همراه خرما مضافتی و یا خرما کبکاب در وعده ی صبحانه و یا عصرانه میل کرد و یک دسر بسیار خوشمزه و مقوی و در عین حال انرژی زا می باشد.

ارده کنجد را می توان با مقداری شیره ی خرما و یا شیره ی انگور سیاه ترکیب کرد و پس از آن این دسر بسیار خوشمزه را میل کرد البته به دلیل این که این ترکیب یک ترکیب شیرین است بهتر است که در وعده ی صبحانه مصرف شود.

یکی دیگر از روش های مصرف ارده کنجد حل کردن مقداری از آن در یک قاشق غذاخوری عسل می باشد و علاوه بر این مورد از ارده کجنجد شیرین برای شیرین کردن شیر نیز استفاده می کنند و ترکیب ارده کنجد با شیر یک معجون بسیار انرژی زا می باشد.

از دیگر روش های استفاده از ارده کنجد می توان به استفاده کردن از آن در کیک ها و سایر دسرها به عنوان یک شیرین کننده مقوی یاد کرد و علاوه بر آن برخی از افراد از ارده شیرین برای تزئین کیک های صبحانه نیز استفاده می کنند و همچنین این ارده را می توان به همراه چند عدد کشمش سیاه بدون هسته و یا مویز نیز میل کرد.

شرکت پخش ارده کنجد شیرین

شرکت پخش ارده کنجد شیرین ارده کنجد شیرین ابتدا در کارخانه های تولید کننده ارده کنجد تهیه می شود و پس از آن توسط شرکت پخش کننده ارده کنجد شیرین در بین سوپر مارکت ها و مراکز فروش مواد غذایی عرضه می شود و همچنین این ارده ها به عنوان یک دسر اصیل ایرانی به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

قیمت ارده کنجد شیرین معمولا مقداری گرانتر از ارده کنجد غیر شیرین است و علاوه بر آن قیمت آن به حجم ارده موجود در ظرف نیز بستگی دارد و برای اطلاع از قیمت عمده ارده کنجد شیرین به وب سایت تولید ارده کنجد مراجعه نمایید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir