مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات ظاهری حلوا ارده شکری 250 گرمیشرکت تولید حلوا ارده شکری 250 گرمی

مرکز عرضه حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی در نظر دارد که این محصول را که دارای خواص فراوانی است با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد تا از خواص بی‌نظیر آن بهره مند گردند.

تولید حلوا ارده با توجه به مواد اولیه مرغوب یکی از بهترین غذاها برای صبحانه خصوصاً برای کودکان و نوجوانان می باشد زیرا دارای انرژی فراوانی است همچنین برای انواع بیماری ها حکم دارو را دارد.

مرکز عرضه حلوا ارده شکری 250 گرمی

مشخصات ظاهری حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی

مشخصات ظاهری حلوا ارده شکری 250 گرمی مشخصات ظاهری حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی این حلوا دارای مقادیر زیادی روغن کنجد می باشد و همچنین کنجد آن بسیار تازه و خوش طعم است و برای تزیین روی آن از مقادیر زیادی پسته استفاده شده است این غذا دارای طبعی گرم است.

این حلوا شکری ها درون ظروف پلاستیکی ۲۵۰ گرمی بسته بندی می شود که روی آن تاریخ تولید و انقضا و علامت استاندارد و نشان سیب سلامت درج شده است و این نشانه کیفیت این محصول می باشد.

حلواشکری برای ورزشکاران و کوهنوردان نوعی غذای کامل محسوب می شود زیرا دارای مقادیر زیادی ویتامین های مختلف می باشد که با استفاده از حجم کمی از آن مقدار فراوانی انرژی را بدن دریافت می نماید.

حلوا ارده شکری برای رشد و تقویت حافظه بسیار موثر است زیرا دارای طبعی گرم است و از زوال عقل جلوگیری می نماید اگر می خواهید دچار بیماری آلزایمر نشوید می توانید از این محصول استفاده کنید.

طبع گرم آن باعث می شود که از بیماری پروستات جلوگیری نماید مسئول دارای مقادیر زیادی پتاسیم منیزیم روی و مقادیر زیادی ویتامین آ و دی و ای می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مناسب است.

همچنین پزشکان توصیه می کنند که زنان باردار برای رشد جنین و تقویت حافظه و تقویت سیستم ایمنی خود و جنین از این محصول استفاده نمایند همچنین برای وزن گیری جنین بسیار مفید است.

حلواشکری های بسته بندی به گونه‌ای است که به هیچ عنوان هیچ آلودگی و هوایی وارد آن می گردد و باید در جای خنک و دور از آفتاب نگهداری شود برای تهیه حلوا شکری بهتر است که از حلوا شکری ۲۵۰ گرمی استفاده نمایید زیرا دارای کیفیت بسیار بالایی است.

شرکت تولید حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی

شرکت تولید حلوا ارده شکری 250 گرمی شرکت تولید حلوا ارده شکری ۲۵۰ گرمی در نظر دارد که این محصول را که در مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است با قیمتی مناسب و کیفیت بسیار بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد تا همه از خواص بی نظیر آن استفاده نمایند.

حلوا شکری قیمت مناسبی دارد و همه افراد جامعه با هر سطح درآمدی که باشند می توانند آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند خرید حلوا شکری به صورت حضوری می توانیم این محصول را خریداری نماییم همچنین می توانیم آن را به صورت آنلاین از سایت های معتبر خریداری نماییم.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir