مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع کنجد ارده ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیشتر با کنجد ارده ایرانیخرید عمده کنجد ارده ایرانی

کنجد ارده یک خوراکی سنتی ایرانی است که از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار می باشد و از این رو همواره به تمام مردم دنیا توصیه می شود که از این ماده غذایی طبیعی در وعده صبحانه خود استفاده کنند.شرکت های پخش عمده، انواع کنجد ارده ایرانی درجه یک را به صورت گسترده در بازار توزیع می کنند و به شکل فله ای یا بسته بندی شذه به مصرف کننده های محترم ارائه می دهند.

پخش انواع کنجد ارده ایرانی

آشنایی بیشتر با کنجد ارده ایرانی

آشنایی بیشتر با کنجد ارده ایرانی اگر شما عزیزان به دنبال یافتن یک ماده غذایی سالم، مقوی و بسیار دلچسب برای وعده صبحانه خود هستید تا بتوانید با انرژی خیلی بیشتری سر کار یا کلاس های خود حاضر شوید، ما کنجد ارده اصل ایرانی را به شما عزیزان توصیه می کنیم که با روشی نسبتا ساده قابل تهیه کردن می باشد.

  • از قدیم مردم ایران برای تهیه کردن این محصول از کنجد بدون پوست و سفید شده استفاده می نمودند و ابتدا این محصول را با حرارت اندکی تفت می دادند تا کمی برشته شده و بوی خوبی از آن بلند شود.
  • سپس کنجد های برشته شده را در داخل یک هاون ریخته حسابی آن ها را ساییده و خرد می کردند تا وقتی روغن آن ها خارج شود ولی امروزه از دستگاه های غذاساز برقی برای سهولت این کار استفاده می شود.
  • در حین انجام این کار کمی روغن کنجد و نمک هم به این محصول اضافه می شد تا هم سریع تر تولید گردد و هم طعم آن بهتر شود و در نهایت وقتی تمام کنجد ها حسابی خرد شده و حالت نرم و خمیر مانند پیدا کردند ارده آماده می شد و حال آن را در داخل شیشه ریخته و در یخچال نگهداری می کردند.

خرید عمده کنجد ارده ایرانی

خرید عمده کنجد ارده ایرانی شرکت های پخش اصلی محصولات طبیعی یکی از بهترین مراجع برای خرید عمده کنجد ارده ایرانی اصل هستند و این محصول غذایی عالی را در حجم وسیعی در بازار پخش می کنند، تا آن را به دست تمامی هم میهنان عزیز ما برسانند.این شرکت ها به دلیل عرضه عمده و بدون واسطه محصول در کشور، آن را با در نظر گرفتن نرخ خیلی مناسب و با سود کمی به فروش می رسانند و این موضوع سبب تنظیم شدن بازار و بالا رفتن توانایی خرید مردم می شود و رضایت آن ها را در پی دارد.

در ضمن این مراکز برای فروش محصول روش های مختلفی را به کار میگیرند که شامل خرید و فروش حضوری یا اینترنتی است و به علت وضعیت کرونا در کشور و برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی، ما توصیه می کنیم از راه خرید آنلاین استفاده کنید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir