مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کلی کنجد یک آتیشه ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیشتر با کنجد یک آتیشه ایرانیتولید بهترین کنجد یک آتیشه ایرانی

این مجموعه تجاری با پخش کلی کنجد یک آتیشه ایرانی به تمامی نمایندگی ها توانسته است سود بالایی را به دست آورد. این مرکز، بهترین نوع کنجد را با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می کند و از این طریق توانسته است افراد زیادی را از سر تا سر کشور برای خرید این خوراکی ها جذب نماید. کنجد های درجه یک در این فروشگاه ها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای به فروش می‌ رسند که قیمت نوع فله ای آنها به دلیل نداشتن بسته بندی مقدار مناسب تر می باشد.

پخش کلی کنجد یک آتیشه ایرانی

آشنایی بیشتر با کنجد یک آتیشه ایرانی

آشنایی بیشتر با کنجد یک آتیشه ایرانی دانه های کنجد سفید پاکستان سرشار از مواد مغذی می باشند که در رنگ و طعم های مختلف از جمله سیاه، سفید ‌و قهوه ای در بازار عرضه می گردند. کنجد سیاه به خاطر خواص فراوان طرفدار های بیشتری دارد. از مشخصات کنجد سیاه کوهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کنجد یک آتیشه نسبت به کنجد معمولی مزه تلخی دارد.
  • همچنین عطر این کنجد بسیار قوی است و زمانی که در آشپزی از این محصول استفاده کنید، عطر فوق العاده ای به غذای شما می بخشد.
  • این دانه های روغنی یک آتیشه نسبت به نمونه های دیگر دارای خواص بیشتری می باشند.
  • ویتامین و مواد معدنی موجود در کنجد، آن را به یک ماده مقوی و مفید برای بدن تبدیل کرده است.
  • از خاصیت مصرف بهترین کنجد یک آتیشه می توان به کاهش چین و چروک پوست، ضد سرطان بودن، درمان مشکلات گوارشی، تنظیم فشار خون و کمک به سلامت استخوان ها اشاره نمود.

تولید بهترین کنجد یک آتیشه ایرانی

تولید بهترین کنجد یک آتیشه ایرانی کنجد به عنوان یک ماده غذایی مفید در تمام مراکز پخش کنجد سیاه ایرانی سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رسد. البته پیشنهاد ما به صادرکنندگان و مغازه داران، خرید عمده می باشد‌. در خرید عمده چون حجم سفارش شما بالاست، تخفیفات ویژه ای شامل می گردد و سود بیشتری بدست می آورید.

شما می توانید برای تهیه کنجد با قیمت ارزان، این محصول را از عرضه کنندگان اصلی با قیمت درب کارخانه به صورت عمده و مستقیم خریداری کنید. به علاوه برای خرید این دانه های مقوی می توان به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کرد. البته این روش صرفه اقتصادی ندارد و به همین خاطر امروزه خرید آنلاین یک روش محبوب تر می باشد.

هدف این سایت به عنوان یکی از مراکز تولید بهترین کنجد یک آتیشه ایرانی، ارائه محصولات باکیفیت و ارزان قیمت به مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه با داشتن کادری مجرب در تلاش است که اعتماد خریداران عزیز را جلب نماید. جهت اطلاع از قیمت روز، عرضه داخلی و خارجی کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی نمایند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir