مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کنجد شسته شده نانوایی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی انواع کنجد شسته شده نانواییشرکت توزیع کنجد شسته شده نانوایی

کنجد شسته شده نانوایی توسط این مرکز به دیگر فروشگاه های عرضه مستقیم پخش کنجد شسته شده در بازار داخلی موجب در دسترس قرار گرفتن این خوراکی برای تمامی خریداران شده است. ضمن این که باید ذکر شود محصولاتی که در این فروشگاه موجود هستند تماما از نوع ارگانیک و سالم می باشند که به صورت تازه از تولیدکنندگان خریداری می‌ شوند و با قیمت تمام شده به مشتریان عرضه می گردند به همین دلیل هم دارای نرخ مناسب بوده و افراد زیادی قادر به توانایی خرید آن ها می باشند.

پخش کنجد شسته شده نانوایی

بررسی انواع کنجد شسته شده نانوایی

بررسی انواع کنجد شسته شده نانوایی

در بررسی انواع کنجد شسته شده نانوایی باید عنوان شود که کنجد هایی که مخصوص نانوایی هستند دارای دو نوع سفید و قهوه ای می باشند که معمولاً نوع قهوه آنها دارای ماندگاری بیشتری بر روی نان بوده و همچنین به هنگام پختن طعم بی نظیری را به وجود می آورند.

این نوع کنجد ها دارای اندازه های گوناگون بوده که برای استفاده مورد شستشو قرار می‌ گیرند و تمامی چوب ها و همچنین اشغال های اضافی درون آن ها جدا می گردد و کنجد خالص برای مصرف به بازار عرضه می شود به همین دلیل هم کیفیت آن ها بالا می باشد.

نوع ارگانیک این محصولات جزء مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای مصرف در نانوایی ها می باشد به این دلیل که علاوه بر خوش طعم بودن دارای خاصیت های فراوان بوده که با قرار گرفتن بر روی نان های متعدد می تواند خاصیت نان را چندین برابر نماید.

کنجد ها دارای انواع گلخانه ای و مزرعه هستند که نوع گلخانه آن ها دارای اندازه های درشت تر و نوع مزرعه ای آن ها دارای اندازه های ریز تر می باشد اما چربی موجود در کنجد مزرعه ای چندین برابر گلخانه‌ای است.

شرکت توزیع کنجد شسته شده نانوایی

شرکت توزیع کنجد شسته شده نانوایی

شرکت توزیع کنجد شسته شده نانوایی جزء شرکت های برتر در زمینه فروش کنجد می باشد که بهترین نوع این محصولات را به نمایندگی های فروش کنجد در سرتاسر کشور ارسال می‌کند تا این خوراکی به راحتی در دسترس عموم افراد و مخصوصاً نانوایی‌ها قرار بگیرد به این دلیل که از کنجد های شسته شده در نانوایی ها برای روی نان استفاده می گردد.

این شرکت توزیع محصولات ایرانی را علاوه بر توزیع نمودن در بازار داخلی به بازارهای خارج از کشور و بازارهای کشورهای اروپایی نیز صادر می‌کند و هر ساله از صادرات کنجد شسته شده به بازارهای جهانی نیز سود بالایی به دست می‌آورد.

افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند با دارا بودن تجربه کافی در زمینه بازاریابی برای فروش این کالا توانسته‌اند میزان فروش کنجد ها را چندین برابر نموده و افراد بیشتری را تشویق به خرید این کالا نمایند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir