مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید مستقیم کنجد سیاه شسته شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی انواع بسته بندی کنجد سیاه شسته شدهقیمت کلی کنجد سیاه شسته شده

تولید مستقیم کنجد سیاه شسته شده به صورت انبوه و در تناژ بالا در کشور ما موجب می‌ شود تا متقاضیان و خریداران عمده محصول بتوانند محصولاتی را که مد نظر دارند با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنند. این محصولات پس از تولید در وزن های مختلف بسته‌ بندی و به بازار مصرف عرضه می شود که مشتریان و خریداران می‌ توانند بر اساس نیازی که دارند این محصولات را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. البته باید دقت و توجه داشته باشید که این کالاها دارای کیفیت بی نظیری بوده است.

تولید مستقیم کنجد سیاه شسته شده

بررسی انواع بسته بندی کنجد سیاه شسته شده

بررسی انواع بسته بندی کنجد سیاه شسته شده با بررسی انواع کنجد سیاه شسته شده قطعاً شما هم قادر به خرید این محصول خواهید بود. این کنجد ها از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار بوده به طور کلی این کالا به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده به همین خاطر است که دارای کیفیت بی نظیری بوده و شما می توانید با خیالی راحت از این محصولات در رژیم غذایی خود استفاده کنید و با استفاده از این کالا میزان انرژی و کالری مورد نیاز بدن خود را تامین کنید؛ بسیاری از بیماری های تان را درمان نمایید بدون آنکه نیاز به استفاده از دارو های شیمیایی داشته باشید.

این محصولات به صورت کاملا بهداشتی تهیه و تولید شده به همین خاطر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است به طور کلی کنجد سیاه قابلیت نگهداری برای مدت زمان طولانی را داشته و شما می توانید با خیالی راحت برای مدت طولانی از این محصولات استفاده نمایید. البته باید دقت داشته باشید که پس از خرید عمده آن را درون ظروف درب دار قرار داده و این ظروف را در مکانی خشک و به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

این کالاها دارای طعم و مزه بسیار لذیذی بوده و همچنین از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد این محصولات در وزن های مختلفی بسته بندی شده که افراد می‌ توانند بر اساس نیاز شان اقدام به خرید این کالا کنند.

قیمت کلی کنجد سیاه شسته شده

قیمت کلی کنجد سیاه شسته شده قیمت کلی کنجد سیاه شسته شده در بازار نسبت به قیمت جزئی این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده است مشتریان و خریداران می‌ توانند بر حسب نیازی که دارند این محصولات را خریداری و از آن نیز استفاده نمایند. یکی از مهمترین مولفه هایی که در تعیین قیمت این محصول نقش بسیار موثری داشته کیفیت کالا است بنابراین هرچه کیفیت کالا بالاتر باشد قیمت نهایی محصول بیشتر خواهد شد. هرساله حجم بالایی از این محصول به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی صادر شده و صادرات این کالا تاثیرات بسیار زیادی در رشد اقتصاد داشته است.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir