مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کنجد ارده مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیشتر با انواع کنجد اردهقیمت کلی کنجد ارده مرغوب

کنجد ارده مرغوب به عنوان یکی از وعده های صبحانه مفید و پر انرژی محسوب می گردد، این خوراکی علاوه بر خاصیت غذایی اش می تواند به خوبی کالری مورد نیاز بدن شما را در طول روز تأمین کند‌. همچنین بسیاری پزشکان و متخصصان طب سنتی از کنجد ارده برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند.

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان کنجد ارده مرغوب است، ما سعی کرده ایم بهترین تولید کننده کنجد را شناسایی کنیم و کنجد هایی درجه یک و مرغوب را خریداری کنیم تا بتوانیم بهترین محصول را با بالا ترین کیفیت ممکن برای شما عزیزان تولید و ارائه کنیم.

تولید کننده کنجد ارده مرغوب

آشنایی بیشتر با انواع کنجد ارده

آشنایی بیشتر با انواع کنجد ارده

انواع کنجد ارده وجود دارد که شما عزیزان می توانید از آن به هنگام صبحانه در وعده های صبحانه ای خود، پخت غذا، پخت شیرینی جات مختلف و … استفاده کنید. البته باید توجه کنید که کنجد ارده در هر نوع و مدلی که باشد دارای طبع گرم است و باید مصرف آن را نیز کنترل کنید.

  • کنجد ارده با طعم عسل: برای طعمی متفاوت و همچنین مصرفی متفاوت ما در تولید کنجد ارده ها سعی کرده ایم از افزونی عسل که دارای فواید بسیار زیادی است استفاده کنیم. ترکیب ارده و عسل می تواند برای درمان و پیشگیری از سرماخوردگی بسیار مفید باشد، همچنین این ترکیب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد گردش خون بدن نیز بگذارد.
  • کنجد ارده و گلاب: گلاب به عنوان یکی از طعم دهندگان مشهور در بین ایرانیان است، گلاب دارای طبع گرم است اما بسیار می تواند برای روشنایی و پاکسازی پوست مفید و مقوی باشد. کنجد ارده و گلاب می‌تواند باعث رویش مجدد مو ها و همچنین آبرسانی پوستی نیز شود، پس شما عزیزان می توانید آن را در وعده های غذایی خود قرار دهید.

قیمت کلی کنجد ارده مرغوب

قیمت کلی کنجد ارده مرغوب

قیمت کلی کنجد با توجه به کیفیت و درجه آن می تواند متغیر و متفاوت باشد، کنجد ارده دارای کیفیت های مختلفی است که بستگی به نوع کنجد استفاده شده در آن دارد. شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه غذایی خود کنجد ارده را با قیمتی کاملا مناسب در مجموعه ما خریداری کنید و به صورت صد درصد بهداشتی مورد استفاده قرار دهید.

ما در خط تولید کنجد اره هدف خود را کیفیت بالای محصولات تولید شده و بهداشت کامل محصولات تولید شده قرار داده ایم، شما عزیزان باید بدانید که تمامی مراحل تولید کنجد ارده بدون دخالت دست نیز انجام می شود، و بسته بندی محصولات توسط ماشین آلات انجام می شود. پس شما عزیزان می‌توانید خریدی کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir