مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده حلوا شکری مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

فرایند تولید انواع حلوا شکری بسته بندیخرید عمده حلوا شکری مرغوب

حلوا شکری عمده جزء نمونه محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت است که به عنوان صبحانه و میان وعده از آن استفاده می‌شود و حاوی مواد مغذی فراوان می باشد و همچنین دارای قیمت مناسب و ارزان بوده که در بسته بندی های مخصوص به بازار ارائه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

عرضه عمده حلواشکری مرغوب توسط عرضه کنندگان بزرگ به بازار انجام می‌شود که این محصولات را به همراه گارانتی کیفیت و همچنین به همراه تاییدیه سازمان بهداشت جهانی در بسته بندی های ویژه به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهند تا باعث جلب رضایت آنها باشند.

عرضه عمده حلوا شکری مرغوب

فرایند تولید انواع حلوا شکری بسته بندی

فرایند تولید انواع حلوا شکری بسته بندی تولید حلوا شکری مرغوب طی فرآیندهای پیچیده انجام می‌شود که در مرحله اول کنجد ها را خیس می کنند و آنها را با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ خشک می‌کند و آب اضافی آن ها را می گیرند و بعد در یک دمای مناسب از جمله دمای اتاق و دمای محیط قرار می دهند تا با خوبی خشک شوند و آب اضافی موجود در آنها از بین برود.

در مرحله بعد کنجد ها را با استفاده از دستگاه بوجاری علیک می‌کنند تا هرگونه ماده اضافی موجود در آنها از بین برود و الک کردن کنجد ها باعث می شود که نمونه های گوناگون این محصول به صورت تازه و با طراوت در آن دستگاه بوجاری باقی بماند و آماده برای تولید حلوا شکری باشد و بعد با استفاده از همین دستگاه بوجاری آنها را پودر می‌کنند که به پودر کنجد معمولاً ارده می گویند.

در مرحله بعد نوبت به حرارت دادن شکم می‌رسد که با استفاده از دستگاه مخصوص آنها را حرارت می دهند و آماده برای ید ارده می سازند که معمولاً شکرهای حرارت داده را درون بسته‌بندی‌های مخصوص ریخته و به همراه ارده کنجد که در مرحله قبل تولید شد به مخلوط می کنند و با یکدیگر هم می‌ زنند و بسته بندی کرده و بسته بندی ها را پلمپ می کنند.

در برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی قبل از مرحله حرارت دادن شکر به آنها انواع و اقسام و مغزیجات از جمله مغز پسته و بادام و همچنین پودر کاکائو اضافه می‌کنند تا باعث خوش طعم شدن این محصول بشوند.

خرید عمده حلوا شکری مرغوب

خرید عمده حلوا شکری مرغوب خرید عمده حلوا شکری مرغوب معمولاً با روش های گوناگون از مراکز فروش انجام می‌شود که مشتریان و مصرف کنندگان می توانند جهت خرید این محصولات به صورت اینترنتی درخواست بدهند که با مراجعه به سایت معتبر و ثبت سفارشات خود در سایت فروشگاه فروش بسته بندی حلوا شکری مرغوب این محصولات را در درب منزل تحویل گرفته و مورد استفاده قرار می دهند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir