مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کنجد شسته شده افغانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با فرآیند تولید کنجد شسته شده افغانیعرضه کنجد شسته شده افغانی

کنجد یکی از انواع دانه های روغنی است که از مصرف بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید این کالا را به صورت پوست کنده و یا با پست به رنگ قهوه ای و یا سفید در بازار مشاهده نمایید این محصول درجه یک در انواع داخلی و خارجی دارای مصرف بسیار بالایی و طرفداران زیادی است و کنجد شسته شده افغانی یکی از انواع این محصول عالی است.

فروشنده مجرب کنجد شسته شده افغانی این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب را با قیمت فروش ویژه و ارزان در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

فروش ویژه کنجد شسته شده افغانی

آشنایی با فرآیند تولید کنجد شسته شده افغانی

آشنایی با فرآیند تولید کنجد شسته شده افغانی کنجد یکی از انواع محصولات کشاورزی بسیار پر ارزش از لحاظ غذایی است که دارای انواع ویتامین و مواد عالی و پروتئین است. این محصول عالی دارای مقداری چربی بسیار مفید است که خوردن آن نه تنها به هیچ وجه ایجاد چاقی نمی کند بلکه سبب لاغری و تناسب اندام می شود کنجد به صورت پوست گرفته شده و یا بدون پوست در صنایع غذایی و برای مصرف خوراکی توزیع و در بازار در دسترس است.

اما انواع کنجد به صورت تولیدات داخلی و خارجی در کشور موجود است که کنجد افغانی یکی از انواع وارداتی این کالا است زمانی که محصول کنجد به دست می آید کنجد را فرآوری کرده و از پوست قهوه ای خارج می کنند و سپس کنجد را بسته بندی می کنند انجام این عمل یعنی پوست کندن کنجد درست زمان روغن گیری بسیار مفید و موثر است زیرا کنجد پوست کنده و شسته شده را با پرت بسیار کمتر و با کیفیت تر می توان روغن گیری و مصرف کرد.

عرضه کنجد شسته شده افغانی

عرضه کنجد شسته شده افغانی تولید کننده کنجد شسته شده افغانی این کالای بسیار پر مصرف و پر تقاضا را از بهترین انواع کنجد های پوست گرفته انتخاب و کالا را بسیار تازه و سلامت و بهداشتی در اختیار تمام کشور های درخواست کننده قرار می دهد و کشور ما یکی از وارد کنندگان کنجد شسته شده از افغانستان است.

عرضه کننده کنجد افغانی این کالای مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید از تولید کنجد شسته شده بسیار مطلوب استفاده نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف و کنجد را به صورت مستقیم تهیه نمایید و یا از عرضه کنجد شسته شده به صورت عمده و کلان سود ببرید تا در آن صورت بتوانید بابت تهیه کنجد نازلترین قیمت ممکن را که تولید کننده روی محصولات خود تعیین کرده است را یعنی قیمت پایه و کف مشخص شده را بپردازید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir