مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی کنجد سیاه خام

آنچه در این مقاله میخوانید...

اطلاعات بیشتر در مورد کنجد سیاه خامتولید کننده کنجد سیاه خام

فروش عمده کنجد سیاه خام به کاهش مخارج افراد کمک بسیار زیادی می کند و نقش مهمی در به تعادل رسیدن قیمت این نوع کنجد خواهد داشت و فروش این کالا به شیوه عمده باعث می گردد تا مشتریان بتوانند حجم بسیاری از این محصول را با هزینه بسیار کمی تهیه کنند و مراکز کل فروشی این کالا در شهر های مختلف بهترین مدل های این کنجد را به صورت بسته بندی شده به دست مشتریان گرامی می رسانند.

فروش کلی کنجد سیاه خام

اطلاعات بیشتر در مورد کنجد سیاه خام

اطلاعات بیشتر در مورد کنجد سیاه خام کنجد یکی از مهمترین و مقوی ترین غلات در جهان می باشد که دارای انواع و گونه های مختلفی می باشد که از محبوب ترین نمونه های آن می توان به کنجد سیاه اشاره کرد که این محصول اغلب به صورت خام مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش غذایی بالایی دارد و در کشور ما بیشتر در استان خوزستان تولید می شود و برای رشد به آب و هوای گرم احتیاج دارد.

این نوع کنجد از خاصیت ضد پیری بسیار زیادی برخوردار می باشد و این امر موجب شده تا از آن در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف استفاده شود و ویتامین E موجود در آن به از بین رفتن چروک های پوستی کمک بسیار زیادی خواهد کرد و از دیگر صنایعی که می توان در آن از انواع کنجد سیاه خام استفاده می شود، صنعت روغن گیری می باشد.

این نوع کالا در برابر بی آب مقاومت و دوام بسیار زیادی را از خود نشان می دهد و این امر باعث شده تا از آن به عنوان یک گیاه سودآور در تجارت یاد شود که در زمان خشکسالی نیز به خوبی بار می دهد و می توان آن را در حجم بسیار زیادی برداشت کرد که این امر موجب شده تا استان های جنوبی کشور به کشت این نوع کنجد روی آورند.

تولید کننده کنجد سیاه خام

تولید کننده کنجد سیاه خام ایران یکی از پیشرفته ترین کشور ها در زمینه تولید کنجد سیاه می باشد و این امر باعث شده تا نیاز های مصرف کنندگان داخلی این نوع کنجد به طور کامل برطرف شود و قیمت آن برای افراد نیز کاهش پیدا کند و این موضوع به بالا رفتن رونق در بازار های این کالا کمک بسیار زیادی خواهد کرد و تولید آن در داخل کشور به صورت کلی انجام می شود.

مراکز تولید کننده این محصول ارزشمند و مقوی برای فروش کلی کنجد از شیوه های مختلفی استفاده می کنند که از این روش ها می توان به فروش آنلاین اشاره کرد که این موضوع باعث شده تا فروش خارجی این محصول در کشور های مختلف نیز تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir