مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی کنجد قهوه ای محلی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی خواص کنجد قهوه ای محلیمرکز تولید کنجد قهوه ای محلی

شرکت تولید کننده کنجد قهوه ای محلی به منظور پاسخگویی به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در بازار های داخلی و خارجی، اقدام به فروش کلی تولیدات خود نموده است تا به این ترتیب، هر یک از علاقه‌ مندان بتوانند میزان مورد نظر از محصول را به راحتی تهیه نموده، به مصرف رسانده و از فواید بی نظیر آن ها نهایت بهره و استفاده را ببرند. بزرگترین مزیت فروش کنجد قهوه ای به صورت کلی قیمت های ارزان و بسیار مناسب آن ها می باشد.

فروش کلی کنجد قهوه ای محلی

بررسی خواص کنجد قهوه ای محلی

بررسی خواص کنجد قهوه ای محلی

انواع کنجد های قهوه‌ ای محلی که به روش‌ های کاملا سنتی، کاشت و برداشت می‌ شوند به دلیل ارگانیک بودن و عدم استفاده از انواع کود و سم های صنعتی و شیمیایی در هنگام داشت این محصول، خواص بی نظیر و فواید منحصر به فردی برای ما دارند که در اینجا برخی از مهم ترین آن ها به صورت مختصر توضیح داده می شود:

  • کنجد هایی از این نوع به صورت طبیعی، دارای مقادیر قابل توجهی عناصر طبیعی مانند کلسیم، آهن، روی، منگنز، سدیم، پتاسیم و مانند اینها هستند که هر یک به نوبه خود دارای تأثیرات شگفت انگیزی بر روی سلامتی بدن به ویژه از نظر حفظ تراکم استخوان و پیشگیری از بیماری‌ های مربوط به فقر آهن می باشد.
  • روغن طبیعی که در تار و پود و بافت کنجد موجود است برای حفظ سلامتی و لطافت پوست، تأثیر بسزایی داشته و موجب نرمی و لطافت آن می گردد؛ همچنین اینکه مصرف این محصول به طور مکرر از ریزش مو ها نیز جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول ارگانیک و کاملا مغذی حجم انبوهی از ویتامین ها از جمله ویتامین A و E را در خود ذخیره دارد که مصرف روزانه آن ها از ایجاد چین و چروک های ریز در اطراف چشم، قسمت پیشانی و چانه ممانعت می نماید.

مرکز تولید کنجد قهوه ای محلی

مرکز تولید کنجد قهوه ای محلی

در حال حاضر، مرکز تولید کنجد قهوه‌ ای محلی به عنوان بزرگ ترین مرجع ارائه دهنده این محصول، تولیداتی ارزشمند و با کیفیت را با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار مصرف‌ کنندگان آن‌ ها قرار می‌ دهد.

نکته بسیار مهمی که درباره این مرکز باید عنوان نماییم این است که کلیه محصولات از نظر بهداشت و سلامت در سطح بسیار بالایی بوده و در بسته‌ بندی‌ هایی با حجم‌ های مختلف، تعبیه شده اند.

این مرکز، محصولات خود را به صورت عمده نیز به فروش می رساند تا به این طریق، هر یک از افرادی که قصد خرید کنجد هایی تازه و ارگانیک را به منظور ارائه آن ها در مراکز فروش خود دارند بتوانند میزان مورد نظر از کنجد را به راحتی تهیه نمایند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir