مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع ارده کنجد شیرین

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای مصرف ارده کنجد شیرین در سالمندانمرکز فروش ارده کنجد شیرین

ارده کنجد شیرین حاوی مواد غذایی بسیار مفید و پر انرژی می باشد و مصرف آن می‌تواند نیاز بدن به انواع مختلف ویتامین ها را تامین کند. اگر قصد استعلام قیمت انواع ارده کنجد شیرین را دارید، علاوه بر اینکه می توانید به مراکز عرضه کننده این محصول به صورت حضوری مراجعه کنید و از قیمت این محصولات اطلاع کسب کنید، امکان اطلاع یافتن از قیمت فروش ارده کنجد به صورت آنلاین نیز میسر می باشد.

قیمت انواع ارده کنجد شیرین

مزایای مصرف ارده کنجد شیرین در سالمندان

مزایای مصرف ارده کنجد شیرین در سالمندان همانطور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره نمودیم ارده کنجد شیرین دارای مواد مغذی بسیار مفیدی درون خود می باشد. از آنجایی که انسان ها در دوره پیری به دلیل ضعف جسمانی بدن نیاز به استفاده از مواد غذایی سالم و مفید دارند، در نتیجه توصیه می‌شود تا سالمندان مصرف ارده کنجد شیرین را در رژیم غذایی خود بگنجانند تا از مزایای این محصول برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که ارده کنجد شیرین حاوی حجم قابل توجهی از مواد معدنی گوناگون نظیر آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم و مس درون خود می باشد. به دلیل وجود مس درون ترکیبات تشکیل دهنده این محصول، مصرف آن سبب تسکین دردهای مربوط به آرتروز در سالمندان می‌شود و می‌تواند آنها را التیام بخشد. علاوه بر این به دلیل وجود منیزیم درون این محصول مصرف آن می‌تواند سلامت عروق سالمندان را بالا ببرد.

به دلیل وجود کلسیم بسیار بالا درون این محصول مصرف آن می‌تواند از تحلیل رفتن استخوان ها پیشگیری به عمل بیاورد و دردهایی که در ناحیه استخوان حاصل می‌شوند را نیز تسکین دهد. البته مصرف این محصول می بایست به صورت کنترل شده انجام شود و مصرف بیش از حد آن نیز به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

مرکز فروش ارده کنجد شیرین

مرکز فروش ارده کنجد شیرین وب سایت ما به عنوان مرکز فروش ارده کنجد شیرین اقدام به ارائه خدمات گسترده به مشتریان می نماید. لازم به ذکر است که مجموعه ما برای انجام این کار سعی کرده تا تمامی مشخصات این اردهها شامل وزن، میزان کالری، ترکیبات سازنده و غیره را در قسمت مشخصات محصول درج کند و مشتری با مراجعه به این قسمت می تواند اطلاع کاملی را از محصول به دست بیاورد و با پس از مطالعه این مشخصات ارده شیرین را سفارش دهد.

لازم به ذکر است که ما این ارده ها را مستقیماً از تولید کنندگان خریداری و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. به همین خاطر اگر با قیمت های پایین وب سایت ما مواجه شدید، شوکه خواهید شد و قیمت های پایین مجموعه ما به دلیل عرضه مستقیم این ارده ها می باشد و هیچ دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصولات مجموعه ما نیست.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir