مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه کنجد شسته افغانی میمنه

آنچه در این مقاله میخوانید...

چند نکته در مورد مصرف کنجد شسته افغانیشرکت تولید کنجد شسته افغانی میمنه

مرکز عرضه کنجد شسته افغانی میمنه این محصول بسیار مفید و کارآمد را در تمامی مراکز فروش در نقاط مختلف کشور توزیع نموده و آماده تحویل به شما مشتریان عزیز خواهد بود تولید کنجد شسته به طور گسترده در حال انجام بوده و این محصول مرغوب آماده ارائه به شما عزیزان خواهد بود. شما مشتریان محترم می توانید با مراجعه به این مراکز این محصول مرغوب و کارآمد را با قیمتی مناسب به طور مستقیم خریداری نموده و در اختیار داشته باشید. .

مرکز عرضه کنجد شسته افغانی میمنه

چند نکته در مورد مصرف کنجد شسته افغانی

چند نکته در مورد مصرف کنجد شسته افغانی کنجد شسته افغانی دارای کیفیتی بسیار عالی و مرغوب می باشد و بسیار تمیز و بدون کوچکترین ناخالصی بوده و آماده مصرف و روغن گیری می باشد و کسانی که امکانات تمیز کردن کنجد و دستگاههای مخصوص آن را ندارند می توانند این محصول آماده و تمیز را خریداری نموده و کار روغن گیری را به آسانی انجام بدهند.

این کنجد را می توان به صورت خام یا برشته نیز استفاده نمود و دارای خواص بسیار زیادی است که برای سلامتی انسان مفید می باشد و ضمن مغذی بودن خواص درمانی بسیاری را نیز دارد که در پزشکی سنتی مورد استفاده واقع شده و برای درمان بسیاری از دردها آن را به کارگیری می نمایند.

این محصول مرغوب و کارآمد سرشار از پروتئین بوده و درباره خواص درمانی آن می توان به این مطلب اشاره نمود که درمان بسیار خوبی برای دیابت به حساب می آید و می تواند در کنترل این بیماری خطرناک مفید و موثر باشد همچنین برای کسانی که کم خونی دارند مفید و کارآمد می باشد و با استفاده از این محصول می توانند کم خونی خود را درمان نموده به طوری که اثری از این عارضه در بدن آنها باقی نباشد.

همچنین چون کنجد دارای روی فراوان می باشد برای سلامت استخوان ها بسیار کارآمد و مفید بوده و کسانی که از این محصول مرغوب استفاده می نمایند دچار پوکی استخوان نشده و استخوان های آنها بسیار محکم و سالم خواهد ماند.

شرکت تولید کنجد شسته افغانی میمنه

شرکت تولید کنجد شسته افغانی میمنه شرکت تولیدی کنجد شسته افغانی میمنه پس از وارد کردن این محصول به کشور آن را مجدداً تمیز می نماید و ناخالصی‌های این محصول را به طور کامل از آن جدا می کند و تمامی گرد و غبار و مواد اضافی که در آن موجود است را به وسیله دستگاههای مجهز جدا نموده و این محصول را خالص و و تمیز می کند به طوری که آماده روغن گیری می‌شود. این کنجد دارای کیفیتی بسیار عالی و مرغوب بوده و کسانی که امکانات و دستگاه های تمیز نمودن کنجد را ندارند این محصول آماده را خریداری نموده و بلافاصله روغن گیری را آغاز میکنند چون این کالا آماده برای روغن گیری بوده و تمیز و بدون کوچکترین ناخالصی می باشد.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir