مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع کنجد سیاه شسته شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیشتر با کنجد سیاه شسته شدهتولید کنجد سیاه شسته شده

پخش انواع کنجد سیاه شسته شده به صورت عمده را فروشندگان و مراکز فروشی بر عهده دارند که برترین نوع آن را به صورت مستقیم به دست مشتری می رسانند خرید از این مراکز یعنی خریدی به صرفه که هم به راحتی انجام می گیرد و هم این که مشتری می تواند به لحاظ کیفیت و قیمت از آن اطمینان کامل داشته باشد.

پخش انواع کنجد سیاه شسته شده

آشنایی بیشتر با کنجد سیاه شسته شده

آشنایی بیشتر با کنجد سیاه شسته شده کنجد سیاه حاوی مواد مفید بسیاری است که به آنها به عنوان یک داروی گیاهی توجه می شود و شناخته می شود که می تواند به کاهش مقدار کلسترول و چربی شما کمک کند. کنجد سیاه مزیت های زیادی همچنین منیزیم دارد که به کاهش فشار خون کمک می کنند و مقدار کلسترول و فشار خون سالم به معنای رگ‌های های سالم تر و سلامت بیشتر قلب است که شامل مزیت های بسیار دیگری می شود که بیان می‌کنیم.

  • مرتبط با پیری است که کنجد سیاه را به طور مرتب مصرف کنید باعث این می شود که دیر تر پیر شوید و همیشه نشاط داشته باشید زیرا دانه های این نوع کنجد سرشار از ویتامین های گروه های مختلف و آهن هستند که کمبود این ترکیبات می تواند منجر به خاکستری زودرس مو و ضعف حافظه و کاهش شنوایی شود.
  • اگر نوزاد تازه متولد شده خود را شیر می دهید و مایل به بهبود حجم شیر مادر هستید کنجد سیاه می تواند بسیار مفید باشد. چینی ها از این دانه به عنوان یک داروی رایج برای مادران شیرده خود استفاده کرده اند.
  • یکی دیگر از فواید کنجد سیاه داشتن چربی های سالم است که بدن شما برای انجام بسیاری از فرآیندهای حیاتی بیولوژیکی و فیزیولوژیکی مرتبط با قلب و ماهیچه ها و سلول های خونی و سیستم عصبی و تولید انرژی به این چربی ها نیازمند است. همچنین چربی ها برای جذب مواد مغذی محلول در چربی و کمک به عایق بندی بدن مورد نیاز هستند.

تولید کنجد سیاه شسته شده

تولید کنجد سیاه شسته شده

کنجد سیاه شسته شده را تولید کننده معتبر آماده می نماید. باید بگوییم، شرکت نوع مرغوب را پس از این که از زمین های کشاورزی جمع آوری شد، به وسیله دستگاه های خاصی که دارد، دانه گیری کرده و سایر ناخالصی های آن را که شامل سابقه ها، برگ های خشکیده، شن ریزه، خاک و … است، تمیز می کند.

تولید کنجد سیاه با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام و روانه بازار می شود. تولید و فروش این محصول به دلیل حجم کمی که دارد بیشتر به صورت عمده انجام می گیرد، فروش عمده با قیمت پایین تری صورت می گیرد و مشتریان با این روش در هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir