مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع کنجد پوست کنده ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با فرایند تولید کنجد پوست کندهفروشنده کنجد پوست کنده ارزان

کنجد پوست کنده ارزان محصولی است که در بازار های مربوطه با نام کنجد سفید هم شناخته می‌شود و مصرف کنندگان آن را به عنوان یک منبع غنی از پروتئین و سایر مواد و املاح مفید می‌شناسند. برای پخش انواع کنجد پوست کنده ارزان قیمت به طور عمده و جزئی در کشور از روش‌ های مستقیم استفاده می‌شود و نوع تازه این محصول با قیمت های باور نکردنی به دست خریداران می رسد.

پخش انواع کنجد پوست کنده ارزان

آشنایی با فرایند تولید کنجد پوست کنده

آشنایی با فرایند تولید کنجد پوست کنده کنجد ها از مهمترین دانه‌ های روغنی هستند که کاشت و تکثیر آنها مانند سایر دانه های مورد نیاز در خوراک انسان انجام می‌ پذیرد و بعد از برداشت این محصول معمولاً تغییراتی بر روی آنها انجام می‌ پذیرد تا دانه های کنجد مستقیماً قابل استفاده باشند.

از آنجایی که کنجد هم مانند سایر محصولات دارای پوست های مختلف می باشد ابتدا این محصول از غلاف اصلی که مهمترین پوست آن به شمار می‌آید خارج می‌گردد بعد از آن نوبت به کندن پوستی که بر روی دانه های کنجد قرار دارد می رسد که برای این کار نیز از شیوه های سنتی و یا از دستگاه های مخصوصی که امروزه به دلیل داشتن تکنولوژی های پیشرفته به آسانی این کار را انجام می دهند، استفاده می گردد و این دستگاه قادر است که ظرف مدت زمان محدودی حجم قابل ملاحظه ای از کنجد های روغنی را پوست گیری کند و در نهایت کنجد سفید که با نام کنجد پوست کنده هم شناخته می‌شود به دست می‌آید.

در مرحله بعد محصول به صورت بسته بندی شده راهی بازار های فروش می گردد به طوری که این محصول را به دو صورت بسته بندی شده یا فله می توان از مراکز مربوطه خریداری کرد.

فروشنده کنجد پوست کنده ارزان

فروشنده کنجد پوست کنده ارزان در میان انواع مختلفی از کنجد ها که در بازار ها پیدا می‌شوند همواره انواع کنجد پوست کنده مصارف بیشتری دارند و نه تنها در بخش‌ های خانگی و صنعتی بلکه به منظور به دست آوردن فراورده های کنجد نیز از آنها استفاده می گردد و در کل نوعی پرکاربرد از کنجد ها هستند.

فروشنده کنجد پوست کنده ارزان‌ قیمت این محصول را به طور مطمئن و با تضمین کیفیت و تازه بودن به فروش می‌ رساند و جهت عرضه مستقیم و فوری آن هم از شیوه های اینترنتی بهره می برد و از این طریق امکان خرید مطمئن این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی برای خریداران عمده و مصرف کنندگان به راحتی فراهم می گردد که شما هم با خرید مستقیم آنها می توانید این محصولات را با نرخ های واقعی خریداری کنید.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir