مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش بهترین کنجد شسته افغانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت ویژگی کنجد شسته افغانیقیمت کنجد شسته شده افغانی در بازارتوزیع کننده کنجد شسته افغانیفروش کنجد شسته شده افغانی

پخش بهترین کنجد شسته افغانی در بسته بندی های بهداشتی صورت می گیرد. کنجد شسته افغانی کیفیت بالایی دارد و این کنجد ها بعد از برداشت خشک می کنند و کنجد را اضافات موجود مانند برگ و شاخه و خاک تمیز می کنند، بعد از طی این مراحل کنجد ها را می شویند و در بسته بندی های با حجم استاندارد به فروش می رسانند. کنجد شسته شده برای مصارف خانگی و روغن گیری و نانوایی بسیار مناسب است.

کنجد شسته شده افغانی

 

شناخت ویژگی کنجد شسته افغانی

 

شناخت ویژگی کنجد شسته افغانی کنجد مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می رود. در این محصول مواد مغذی وجود دارد که یک محصول دارویی است و دارای ویتامین های زیادی مانند ویتامین سی است. این محصول یک ماده بسیار مفید برای بدن می باشد. در این محصول پتاسیم وجود دارد که می‌تواند به تنظیم فشارخون کمک کند. زیره ها دارای طبع گرم و خشک هستند.

کنجد باعث می‌شود تا هضم غذا به صورت آسان انجام شود و به بهتر هضم شدن غذا کمک بسیار زیادی می‌کند. کنجد یک مواد غذایی است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند با بیماری‌ها و عفونت‌ها مقابله کند. این محصول باید تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود که باعث سلامتی و تندرستی است. این محصول باعث کنترل قند خون می‌شود و توصیه می‌ شود کی محصول به روش درست مصرف کنید. کنجد دارای آهن است که بسیار مغذی و سالم است.

قیمت کنجد شسته شده افغانی در بازار

قیمت کنجد شسته شده افغاتی در بازار بستگی به کیفیت کنجد دارد. قیمت آن مثلا بستگی به اتدازه داته کنجد و اینکه دانه پوک نداشته باشد و یا داته پوک کمتر داشته باشد و همجنین تمیز بودن کنجد هم در قیمت آن تاثیر دارد .

اغلب کنجدهای افغانی شیرین است و برای ارده گیری نسبتا مصرف بیشتر بیشتری دارد.که در این موضوع کنجد میمنه افغانستان شهرت بیشتری دارد

ولی با همه ی توضحاتی که داده شد کنجد ایرانی مرغوب در مقایسه با کنجد افغانی از کیفیت بالاتری برخوردار است

توزیع کننده کنجد شسته افغانی

توزیع کننده کنجد شسته افغانی توزیع کننده کنجد شسته افغانی  محصولات را در کیفیت بالا  وارد ایران کرده وبه صورت کنجد به حال خود یا به صورت کنجد بوجار شده ویا کنجد دو بار بوجار که نسبت به کنجد یک بار بوجار تمیزتر است را وارد ایران کرده که  این مجموعه خود فرآوری شستشوی آنرا انجام داده و به صورت کنجد تمیز جهت مصرف دراختیار مشتری قرار میدهد تا مشتریان این محصول را با اطمینان خریداری کنند و در مورد کیفیت این محصول تردید نداشته باشند. توزیع کننده کنجد، کنجد ها را در حجم های زیاد تولید می کند و به صورت کنجد شسته، کنجد بوداده، کنجد پوست کنده یا سفید به فروش می رساند. تولید کنندگان بهترین کنجد شسته شده وپوست کنده  را عرضه می کنند.

 

فروش کنجد شسته شده افغانی

فروش کنجد شسته شده افغان یدر بازار انواع مختلفی از کنجد وجود دارد و کنجد ها را در بسته بندی های متنوع رضع می کنند. کنجد های افغانی کیفیت بسیار بالایی دارد و این محصول در بازار عرضه قابل توجهی دارد و از لحاظ کیفیت بسیار بالا و زبان‌زد است. کنجد های شسته شده اگر به صورت بوجار شده وشسته باشد به صورت بهداشتی  تولید شده اند و در بسته بندی های در جه یک توزیع می شوند. کنجد های شسته افغانی به صورت بسته بندی های با وزن متغیر وارد بازار فروش شده اند .

انواع کنجد افغانی  که  از کشور افغانستان وارد ایران در بهترین کارخانه های معتبر و با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های مدرن بوجاری وشستشو می شوندکه در این حالت کیفیت بسیار بالایی دارند. خرید کنجد شسته شده افغانی در بازار بسیار پر فروش است و بخشی از بازار را به خود اختصاص داده است. توزیع کننده کنجد این محصول را به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت در بازار عرضه می کند. کیفیت بالای این محصول قیمت آن اثر گذاشته است.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “پخش بهترین کنجد شسته افغانی”

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir