مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده کنجد سفید اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزایای مصرف کنجد سفید مرغوبقیمت خرید عمده کنجد سفید

کنجد سفید عمده به عنوان نوعی دانه های خوراکی و روغنی امروزه برای تولید محصولات متفاوت خوراکی به کار گرفته می‌شود به همین خاطر تولید آن در کیفیت عالی توسط تولیدکنندگان شکل گرفته که پخش کننده عمده کنجد سفید اعلا این محصول را در برترین کیفیت به روش های گوناگون در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان آن قرار می دهد. به خاطر خواص و کاربرد غذایی بالایی که این محصول دارد تقاضا برای خرید آن بسیار بالا می باشد.

پخش عمده کنجد سفید اعلا

مزایای مصرف کنجد سفید مرغوب

مزایای مصرف کنجد سفید مرغوب کنجد سفید مرغوب به شکل های متفاوتی مانند استفاده از آن در انواع شیرینی و ارده کنجد و …در برنامه غذایی گنجانده شده که گذشته از اینکه ارزش غذایی بالایی داریم زایشی دیاری را هم شامل می شود که از جمله آنها ها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کنجد سفید با کیفیت سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که وجود این مواد در زمینه های مختلف توانسته است باعث سلامتی بدن انسان شود.
  • چربی موجود در این دانه های روغنی نوعی چربی سالم بوده که مورد استفاده قرار دادن آن نه تنها دچار چاقی نشده است بلکه به عنوان به عنوان یک محصول طبیعی و سالم در لاغر کردن و کاهش وزن تاثیر گذار بوده است.
  • از دیگر مزایای خوب کنجد سفید می توان به مقدار قابل توجهی از منیزیم که در آن موجود می باشد اشاره کرد که این منیزیم به طور طبیعی توانسته در تنظیم فشار خون موثر باشد به همین خاطر بوده که در طب سنتی از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار دادن کنجد سفید توصیه شده است.
  • وجود ماده آهن در کنجد سفید به شکل فوق‌العاده‌ای توانسته است در درمان مشکل کم خونی اثر گذار باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل را به طور طبیعی درمان کند.
  • از دیگر مواد موجود در کنجد می توان به کلسیم آن اشاره داشت که در مقاوم کردن و استحکام استخوان ها و نتوجه داده است.

قیمت خرید عمده کنجد سفید

قیمت خرید عمده کنجد سفید خرید عمده کنجد به روش مستقیم و بدون وجود دلال و واسطه باعث شده است که قیمت کنجد سفید بسیار مناسب تر باشد، معمولا خریداران عمده برای اینکه بتوانند خرید خود را در کیفیت بالا با پرداخت هزینه کمتری انجام بدهند توجه به این روش داشته اند که برای آن ها بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود.

به خاطر کشت راحت این محصول ایران جزو کشورهایی بوده است که توانسته آمار بالایی از تولیدات کنجد سفید را به خود اختصاص دهد که این تولیدات به روش‌های متفاوت به بازار داخلی کشور عرضه و مازاد تولیدات را به عنوان صادرات به کشورهای خارجی صادر کنند که هم از تولید داخلی حمایت شده باشد و هم این که سود خوبی به تولید کننده برسد.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir