مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کنجد افغانی بسته بندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت انواع بسته بندی کنجد افغانیتوزیع کننده عمده کنجد افغانی عمده

فروش عمده کنجد افغانی بسته بندی دارای کیفیت بالا است. کنجد افغانی عمده دارای هزینه بسیار مناسب است. از کنجد می تواند در تهیه انواع کرم کنجد استفاده کرد. کنجد افغانی دارای کیفیت بالا می باشد و روغن مناسبی برای تولید روغن گیری دارد. فروش عمده این محصول بسیار بالا می باشد.

فروش عمده کنجد افغانی بسته بندی

شناخت انواع بسته بندی کنجد افغانی

شناخت انواع بسته بندی کنجد افغانی در این مقاله می خواهیم به شناخت انواع بسته بندی کنجد افغانی بپردازیم. کنجد افغانی دارای بسته بندی های متنوعی می باشد. تولید کنندگان کنجد افغانی با توجه به نوع مصرف مشتریان بسته بندی های متفاوتی ارائه کرده اند. کنجد افغانی را در بسته بندی های ۴۰ کیلویی، ۲۵ کیلویی ۳۰۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی، ۵۰ گرمی و حجم های متفاوت دیگر عرضه می کنند. بسته بندی کنجد افغانی به صورت استاندارد و با علامت استاندارد صورت می‌گیرد.

کنجد های افغانی دارای بسته‌بندی های مشتری پسند و متنوع هستند که در بسته بندی های پارچه ای و پلاستیکی و در قوطی های کوچک ۸۰ گرم، ۱۸۵ گرمی عرضه شده است. این محصولات را با دستگاه پر می کنند و به صورت بهداشتی و استاندارد در جهت تولید بسته بندی مناسب و مشتری پسند عرضه می کنند. کنجد افغانی یکی از کنجد های باکیفیت است که در ایران عرضه می شود و بسته بندی های متنوع و عالی دارد. در مجموع انواع کنجد های افغانی را در روش های بوجاری شده، خام و پاک شده در بسته بندی های. متنوع ارائه کرده اند.

توزیع کننده عمده کنجد افغانی عمده

توزیع کننده عمده کنجد افغانی عمده توزیع کننده عمده افغانی عمده این محصولات را به صورت فله ای و در حجم های درخواستی مشتری به فروش می رسانند. انواع کنجد افغانی در بسته بندی و کیسه های متنوع به صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است. توزیع کننده کنجد انواع کنجد ها را به صورت کیفیت بالا و سطح انبوه توزیع می کند تا خریداران بتوانند مطابق با نیاز مصرفی خودشان کنجد ها را تهیه کنند.

توزیع کننده کنجد افغانی عمده این محصولات را با قیمتی کمتر از قیمت نهایی بازار ارائه کرده است تا بتواند مشتریان خود را از خرید این محصول راضی نگه درد و مشتریان با خرید این محصول احساس رضایت کنند.

توزیع کننده کنجد افغانی، کنجد های افغانی به روش های مختلفی به فروش می رسد مانند کنجد افغانی بوجاری، کنجد افغانی پوست شده ، کنجد افغانی پوست دار، کنجد افغانی پاک شده، کنجد افغانی خام در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد. بسته بندی انواع کنجد های افغانی به صورت بهداشتی انجام می شود که این بسته بندی ها محکم و دارای طرح ها زیبا است. کنجد ها در حجم ها و گرم های متفاوتی انجام می شود و مشتریان می‌توانند مطابق با اندازه ای که مصرف می کنند این محصولات را خریداری کنند.

مریم حمیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم مریم حمیدی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09179052774

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: konjedzar@gmail.com

 

مجموعه کنجد زار شما را به خرید بهترین کنجد و فرآورده های کنجدی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Designed and seo By NetNova.ir